fitness

Chcesz się zapisać na zajęcia ale nie wiesz, które wybrać? Tutaj znajdziesz informacje, które pomogą Ci podjąć decyzję.

Kolory w nazwach oznaczają intensywność:

  • bardzo intensywne
  • średnio intensywne
  • mało intensywne
  • choreograficzne

 

BODY SHAPE

W Active Life to średnio intensywne zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania. Dynamiczne, ale nieskomplikowane choreografie, których uczymy się w pierwszej części zajęć, przeplatane są seriami ćwiczeń wzmacniających na wszystkie partie mięśniowe. Używamy hantli, kettli lub ciężaru własnego ciała. Szybkie tempo zajęć oraz częste zmiany wykonywanych ćwiczeń powodują, że trening jest przyjemny, a jednocześnie bardzo skuteczny w rzeźbieniu sylwetki, spalaniu tkanki tłuszczowej oraz kształtowaniu wytrzymałości i koordynacji.

BPU

„Bohaterami” tego treningu są brzuch, pośladki i uda. W skład zajęć wchodzi: rozgrzewka oparta na prostych krokach fitnessowych, część właściwa złożona z zestawów ćwiczeń kształtujących i wzmacniających pośladki, brzuch i uda, oraz końcowy stretching. Podczas zajęć często stosowane są piłki, kije, hantle lub kettle. Duża liczba powtórzeń i odpowiedni dobór ćwiczeń przyczyniają się do wysmuklenia i ujędrnienia dolnych partii ciała oraz rzeźbienia brzucha. Polecamy zajęcia wszystkim bez względu na wiek i poziom zaawansowania.

CELLULIT

To trening o dość wysokiej intensywności, ale jednocześnie dla osób na każdym poziomie zaawansowania, mający na celu zwalczenie skórki pomarańczowej. Zajęcia skoncentrowane są na najbardziej podatnych na cellulit częściach ciała, tj. na udach, pośladkach, brzuchu i ramionach. Dynamiczna rozgrzewka w połączeniu z treningiem wzmacniającym powodują szybkie spalanie tkanki tłuszczowej, redukcję cellulitu, ujędrnienie i wysmuklenie ud, pośladków, brzucha i ramion. Jeśli ćwiczenia połączymy z domowymi zabiegami i odpowiednią dietą, efekty będą zadziwiające!

CORE

To trening mięśni stabilizacyjnych, posturalnych, ukierunkowany na spalanie tkanki tłuszczowej i wzmocnienie mięśni brzucha, pleców i pośladków. Zajęcia zawsze rozpoczynamy rozgrzewką i kilkunastominutowym treningiem interwałowym, natomiast w drugiej części wzmacniamy mięśnie głębokie. Wymodelowane mięśnie brzucha, mocny grzbiet i wyrzeźbione pośladki – to efekty uboczne:)

MOBILITY

Ćwiczenia wzmacniające, mobilizujące i rozluźniające z użyciem ciężaru własnego ciała oraz piankowych ROLLERÓW. Jeden z najnowszych trendów w fitnessie i treningu funkcjonalnym. Poprawa elastyczności i ruchomości całego ciała, rozluźnianie zmęczonych mięśni i zwiększanie zakresu ruchu. Doskonała opcja dla osób wykonujących pracę siedzącą oraz uzupełnienie treningu dla bardzo aktywnych osób. Trening mobility polecany jest również dla osób borykających się z bólami pleców i szyi.

OBWÓD

To inaczej trening stacyjny, podczas którego czas wydaje się biec bardzo szybko. A to dzięki różnorodności ćwiczeń (zazwyczaj około 10), które uczestnik wykonuje na kolejnych stacjach. Na każdej z nich przebywa przez około minutę wykonując konkretne ćwiczenie. Po upływie czasu przechodzi na kolejną stację, i w ten sposób wykonuje w ciągu jednych zajęć trzy okrążenia. Ćwiczenia wykonywane są z użyciem wielu przyrządów (piłki, stepy, gumy, kije, hantle, sztangi, kettlebells…). Obwód to świetne rozwiązanie dla osób, które chcą ćwiczyć siłowo, ale nie lubią lub nie potrafią wykonywać takiego treningu indywidualnie na siłowni. To doskonały sposób na harmonijne wymodelowanie sylwetki, zwiększenie wytrzymałości, wzmocnienie mięśni, ścięgien i stawów. Ćwiczenia obwodowe rekomendowane są przez specjalistów jako skuteczne w walce z nadmiarem kilogramów, cellulitem czy brakiem kondycji. Możliwość modyfikacji obciążeń na każdej ze stacji czyni trening obwodowy odpowiednim dla osób w każdym wieku i na każdym poziomie zaawansowania.

PILATES

To ćwiczenia wykonywane są przy spokojnej muzyce, w rytmie własnego oddechu. Podczas przechodzenia z jednej pozycji do drugiej istotnym elementem jest oddychanie oraz silne rozciąganie mięśni, co ma za zadanie poprawić ich elastyczność. Celem zajęć jest rozciągnięcie i uelastycznienie wszystkich mięśni ciała. Korzyści: wzmocnienie mięśni bez ich nadmiernego rozbudowania, odciążenie kręgosłupa, poprawa postawy, uelastycznienie ciała, obniżenie poziomu stresu oraz ogólna poprawa zdrowia osób ćwiczących. Ponieważ zajęcia w niewielkim stopniu obciążają stawy, są bardzo bezpieczną formą aktywności fizycznej, proponowaną wszystkim, także dla osób starszych i po kontuzjach.

PIŁKI

To zajęcia z dużą piłką, o umiarkowanej intensywności z wykorzystaniem dodatkowych przyborów – przede wszystkim hantli i motylków (agrafek). Po krótkiej rozgrzewce następują ćwiczenia z piłką i przyborami w pozycjach stojąc, siedząc na piłce oraz leżąc na matach. Trening zakończony jest stretchingiem. Sposób na mocne mięśnie, zdrowy kręgosłup oraz lepszą równowagę. Ćwiczenia z piłka skutecznie wzmacniają i rzeźbią ciało a przede wszystkim angażują do pracy mięśnie głębokie odpowiedzialne za równowagę. Dodatkową zaletą jest to, że nie obciążają stawów. W zajęciach mogą brać udział nawet osoby początkujące, jako że ćwiczenia nie są skomplikowane.

PŁASKI BRZUCH

Zajęcia o umiarkowanej intensywności mające na celu wzmacnianie i modelowanie mięśni brzucha. Pierwszą część zajęć stanowi dynamiczna i intensywna rozgrzewka w postaci układu choreograficznego, która ma za zadanie uruchomić procesy spalające tkankę tłuszczową. W drugiej części zajęć koncentrujemy się na ćwiczeniach wzmacniających górne partie ciała, a w szczególności mięśnie brzucha, grzbietu oraz mięśnie głębokie. Spalanie + wzmacnianie to idealne połączenie modelujące sylwetkę, poprawiające postawę, a tym samym, zakładając odpowiednią dietę, płaski brzuch.

PORANNE ODCHUDZANIE

To weekendowy rozruch, podczas którego aktywizujemy do pracy wszystkie grupy mięśniowe i intensywnie spalamy tkankę tłuszczową. Na tych zajęciach niespodzianką jest sprzęt, który zostanie użyty jak i sama forma treningu. Bez obaw – ćwiczenia są zawsze dostosowane do możliwości grupy.

STEP&SHAPE

To zajęcia choreograficzno-wzmacniające z wykorzystaniem stepu.  Mają na celu zwiększenie wytrzymałości organizmu, poprawę koordynacji ruchowej, redukcję tkanki tłuszczowej oraz wzmocnienie wszystkich partii mięśniowych. Układy choreograficzne przeplatane są seriami ćwiczeń. Zapraszamy tych, którzy lubią łączyć taniec z ćwiczeniami i w ten sposób beztrosko spalać kalorie 🙂

Oferujemy zajęcia:

  • STEP&SHAPE INTRO – kroki są łatwe a choreografia nieskomplikowana tak, aby nawet osoby początkujące mogły cieszyć się treningiem
  • STEP&SHAPE DANCE – choreografie są bardzo taneczne i dla osób, które już mają za sobą podstawy ćwiczeń ze stepem

TBC

Skrót TBC oznacza „total body conditioning”, czyli modelowanie całego ciała. Zajęcia łączą ćwiczenia aerobowe ze wzmacniającymi. Znakomicie poprawiają kondycję i wzmacniają mięśnie, co skutkuje szybka utratą tkanki tłuszczowej. W naszym klubie podczas zajęć używamy stepów, hantli, kettli lub ciężaru własnego ciała. TBC to trening dla osób bez kontuzji, które nie boją się przysiadów, wykroków, podporów i pompek. Wszystkie ćwiczenia, ułożone w sekwencje, wykonywane są do muzyki, dzięki czemu trening, mimo że nie najlżejszy, sprawia wiele przyjemności.

WZMACNIAJĄCE

Jak sama nazwa wskazuje, na tych zajęciach wzmacniamy mięśnie. Po niedługiej rozgrzewce następują serie ćwiczeń na wszystkie partie mięśniowe. Używamy niewielkich obciążeń w postaci hantli lub kettli, ale również ćwiczymy z ciężarem własnego ciała. Ponieważ są to zajęcia spokojne, bez podskoków i obciążania stawów, zapraszamy również te osoby, dla których inne nasze treningi wzmacniające są zbyt ciężkie. Osobom bardziej zaawansowanym zalecamy dobranie większych obciążeń aby przystosować trening do własnych umiejętności.

ZUMBRASIL

Brazylijska odmiana popularnej Zumby. Łączy ze sobą różne style taneczne – latino, samba, salsa itp. Na zajęciach uczestnicy uczą się łatwych, ale bardzo efektownych choreografii. Zumbrasil to świetny pomysł na naukę kroków tanecznych, spalanie tkanki tłuszczowej i świetną zabawę.

Reklamy