RAZEM TWORZYMY IDEALNY GRAFIK

Tego jeszcze nie było! Chyba w żadnym klubie. Ale co tam, lubimy się wyróżniać, bo Active Life to jedyne takie w miejsce w swoim rodzaju. Active Life to Wy. Wy tworzycie ten klub, a my chcemy żeby było idealnie. Wiem, wiem, perfekcja nie istnieje i nie da się wszystkim dogodzić, ale dlaczego by nie spróbować choć z większością? Wakacje to czas, kiedy sen z powiek spędzają nam myśli o nadchodzącej fitnessowej jesieni i o tym, co Wam zaproponować i to jeszcze tak, żeby każdy był zadowolony. Brzmi jak mission impossible, ale nie dla nas  W tym roku chcemy, abyście to Wy stworzyli grafik!
Przygotowałyśmy ankietę, którą można wypełnić:
• online, pod linkiem: ankieta online
• osobiście w klubie (czekają na was papierowe wersje ankiety)
• lub można ją sobie wydrukować, wypełnić na spokojnie w domu i podrzucić do klubu (link do wydruku: ankieta pdf)

W ankiecie znajduje się lista wszelkich zajęć, jakie jesteśmy w stanie zorganizować dla Was. Część z nich znacie, jest też kilka nowych propozycji. Jest w czym wybierać  Waszym zadaniem jest zaznaczenie wszystkich tych, które lubicie i chcecie w nich uczestniczyć od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowo-wieczornych, we wtorki i czwartki rano oraz w soboty rano.
Druga część to wybór godzin, w których chcecie aby Wasze wybrane zajęcia się odbywały. Tutaj również zaznaczacie wszystkie możliwe dla Was godziny.
Jeśli więc masz jakieś „prośby grafikowe” i chcesz mieć wpływ na to jak będzie wyglądał rozkład treningów od września, poświęć pięć minut i wypełnij ankietę. Ankiety można wypełniać do 20 sierpnia. Po tej dacie przeanalizujemy Wasze preferencje i opublikujemy nowy grafik. Wasz grafik.
Do współtworzenia grafiku zapraszamy zarówno obecne klientki, jak i te, które wracają do nas jesienią. Aby uniknąć wielokrotnego wypełniania ankiet przez jedną osobę, bardzo prosimy o podpisanie się imieniem i nazwiskiem.

OPIS PROPONOWANYCH PRZEZ NAS ZAJĘĆ

SPOKÓJ I KONCENTRACJA
• PILATES
• MENTAL BODY – zajęcia wzmacniająco-rozciągające z użyciem ciężaru własnego ciała przy spokojnej muzyce
• ZDROWY KRĘGOSŁUP – z rehabiltantem, wzmacniające mięśnie grzbietu, dla osób z dolegliwościami kręgosłupa
• PIŁKI / BODY BALL – zajęcia wzmacniająco-rozciągające na dużych piłkach
WZMACNIANIE
• GYMSTICK + GYM DONUT – zajęcia, na których łączymy użycie obu sprzętów
• PŁASKI BRZUCH – łatwa choreograficznie, ale intensywna rozgrzewka przygotowująca do ćwiczeń wzmacniających mięśnie brzucha, grzbietu oraz mięśnie głębokie
• BODY SHAPE – łatwa, intensywna choreografia przeplatana ćwiczeniami wzmacniającymi mięśnie całego ciała, często z użyciem obciążeń – hantli lub kettli
• BPU – krótka rozgrzewka bez choreografii oaz zestaw ćwiczeń wzmacniających mięśnie brzucha, pośladków i ud
• AEROBIC – klasyczne zajęcia fitnessowe – łatwe choreografie i różnorodne ćwiczenia wzmacniające z użyciem dowolnego sprzętu
• AEROBIC 50+ – zajęcia przeznaczone dla osób starszych oraz dla tych, którzy są początkujący lub borykają się z kontuzjami
• KETTLE – zajęcia z użyciem odważników kettlebells – rozgrzewka bez choreografii oraz ćwiczenia wzmacniające
SPALANIE
• TBC – czyli Total Body Conditioning, to zajęcia kodycyjno-wzmacniające z użyciem stepów, najczęściej ćwiczymy z ciężarem własnego ciała
• INTERWAŁ / TABATA – bardzo intensywny trening polegający na naprzemiennych ćwiczeniach przyspieszających tętno oraz spokojnych zakończony dłuższą sesją stretchingu
• OBWÓD / STACYJNY – zajęcia siłowo – kondycyjne z użyciem dużych obciążeń. Ćwiczenia rozłożone są w formie stacji, na której każdy ćwiczący spędza minutę zanim przejdzie do następnej
• OBWÓD DLA POCZĄTKUJĄCYCH / STACYJNY – zajęcia siłowo – kondycyjne z użyciem lżejszych obciążeń. Ćwiczenia rozłożone są w formie stacji, na której każdy ćwiczący spędza minutę zanim przejdzie do następnej
• CARDIO – dynamiczne zajęcia, bez ćwiczeń wzmacniających, polegają na utrzymaniu stałego, średniego tętna
• FAT BURNING – bardzo intensywne zajęcia mające na celu maksymalne spalanie tkanki tłuszczowej, forma zajęć jest różnorodna
• CELLULIT – trening ukierunkowany na spalanie tkanki tłuszczowe oraz wzmacnianie mięśni ud i pośladków
CHOREOGRAFICZNE / TANECZNE
• STEP – zajęcia choreograficzne na stepie dla średniozaawansowanych i zaawansowanych
• STEP DLA POCZĄTKUJĄCYCH – zajęcia choreograficzne dla osób rozpoczynających przygodę ze stepem
• DANCE AEROBIC – taneczne układy fitnessowe przy dynamicznej muzyce
• DANCE – zajęcia taneczne, układy choreograficzne w różnych stylach do największych muzycznych hitów
• ZUMBA – po prostu… ZUMBA  czyli połączenie spalania i maksymalnej zabawy

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

w

Connecting to %s